Pages

February 6, 2011

Bento yang Smart & Berkhasiat

Sebenarnya ia dipanggil Bento, tapi aku takut kalau aku tulis bento nanti ada yang tak faham. Jadi aku tulis la bekal makanan. Bento adalah bekal yag dibawak dari rumah yang mengandungi nasi dan beberapa lauk yang sangat popular di Jepun. Berikut adalah beberapa koleksi Bento berbentuk binatang yang comel, cute , cool dan sayang untuk dimakan.
rasanya ini anjing
rasanya ini anjing
ini juga anjing
ini juga anjing
arnab atau kucing?
arnab atau kucing?
yang ini confirm arnab
yang ini confirm arnab
adakah ini anjing?
adakah ini anjing?
Ini adalah kuda ye adik-adik..
Ini adalah kuda ye adik-adik..
mari makan katak
mari makan katak
k
halal tak makan ni ek?
halal tak makan ni ek?
kalau aku dapat ni confirm aku tak makan.. cute giler
kalau aku dapat ni confirm aku tak makan.. cute giler

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...